A RedCelsius átveszi a GM weboldalának üzemeltetését
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. április 3. 21:39
A General Motors bejelentette, hogy az e-kereskedelmi szoftvervállalat, a RedCelsius fogja a jövőben az autógyártó BuyPower weboldalát üzemeltetni. A GM weboldala az egyik leglátogatottabb az interneten, havonta körülbelül 1,2 millió érdeklődővel.
Az oldalt abból a célból hozták létre, hogy a GM kereskedők gyorsabban elérhessék lehetséges vásárlóikat, eladásaikhoz segítséget, információkat kapjanak, és egyeztessék kínálataikat. A BuyPower működésében Amerika szerte 6500, többek között Pontiac, Chevrolet, és Cadillac bemutatóterem érintett. A RedCelsius nyáron megújult formában szeretné bevezetni a BuyPowert. A nyártól a kereskedők immáron az egész világon nyomon követhetnék egyes típusok, és felszereltségi szintekkel legyártott autók mozgását, megkönnyítve ezzel a vásárlók igényeinek minnél előbbi kiszolgálását. A tervek szerint a gyors hálózatot használó vásárlók igényes grafikai megoldásokkal teletűzdelt információkhoz juthatnak, míg a hagyományos internet-hozzáféréssel rendelkezők gyorsan letölthető képeket kapnak. A megállapodás lehetővé teszi a GM számára, hogy maximálisan 10 százalékos részesedést vásároljon magának a RedCelsiusból.