A Sanyo Fashion House luxuskivitelű esőkabátjait úgy definiálták a reklámkampányban, hogy kézben tartott készenléti vonal, magyarázatképpen pedig speciálisan kifejlesztett belső zsebbel, ami védelmet nyújt, és könnyű elérhetőséget biztosít a Palm eszközökhöz.
A Palm elnökhelyettese, Byron Connell nem fogadta örömmel a Sanyo hírét, ezentúl nem csak a termékeink minőségére és funkcionális tulajdonságára, hanem divatosságára és hordhatóságára is gondolnunk kell. Chris Champlint, a Sanyo képviselőjét nem lepte meg Connel nyilatkozata, szerinte ugyanis: a fogyasztók szeretnék biztonságban tudni Palmjukat, emiatt van szükség egy speciális zsebre, ami védelmet és hozzáférhetőséget nyújt egyben. A zseb különlegessége az, hogy statikus védelmet biztosít, vízálló és lézergravírozású Palm logós gombbal zárható. A designőrületre jellemző, hogy úgy hírlik, az IKEA olyan WC-papírtartót fejleszt, ahol a papír mellett a Palm is helyet kaphat.