Április 9-én rendezte idei első Dotkom Klub sajtórendezvényét a Dotkom Internet Consulting cég. A téma ezúttal az elmúlt időszakban nagy számban létrejött, tisztán internetes cégek válságának, a magyarországi helyzet különbözőségének az elemzése volt.
A házigazdák mellett a meghívott vitapartnerek (a Sunbooks, NetSurvey, MAVA stb. képviseletében) is elmondták tapasztalataikat, véleményüket. Néhány megállapítás a résztvevők részéről: mivel Magyarországon nem volt dotcom cégalapítási láz, kimaradunk az életképtelen cégek felszámolásából is, gond lehet viszont, hogy a korábban a tisztán internetes cégekért sok pénzt adó befektetők most világszerte látványosan kivonultak erről a területről; nehezebb helyzetbe kerülnek az újonnan alakuló tisztán internetes vállalkozások; viszont a hagyományos cégek a korábbinál kevesebb probléma mellett terjeszkedhetnek az online marketing és értékesítési csatornák felé; Magyarországon az 1,5-2 éves előre finanszírozást megvalósítani képes dotcom cégeknek van túlélési lehetősége; a nyugati világban az elmúlt hónapok dotcom válságának egyik oka, hogy túl sokan akartak befektetni az ilyen cégekbe.
A Dotkom Klub következő összejövetelére két hónap múlva kerül sor.