A cég első negyedéves jelentése szerint a tavalyi hasonló időszak 8,3 milliárd dollárjához képest idén 9,1 milliárd dollár bevétele volt.
Az egy részvényre jutó adózás előtti jövedelem 23 cent volt, szemben az egybehangzó wall-streeti becslések alapján várt 20 centtel. A növekedéshez hozzájárult mindkét szektor: a korábbi AOL online internetes üzletága és a korábbi Time Warner kábeles üzletága. Mindkét ágon egyaránt növekedett az előfizetők száma és az egy előfizetőre jutó bevétel. A bevételek fajtái szerint is regisztrálható a bevétel növekedése: nőtt az előfizetéseken és a reklámokon realizált nyereség is.
A vezetők egyértelműen elégedettek, még akkor is, ha a fúziós költségek és az adóelőlegek kifizetése után a negyedév mérlege nettó 1,4 milliárd dollár negatívumot mutat. A tavalyi első negyedéves egyenleg mínusz 1,5 milliárd dollár volt.