A jelen lévő üzleti és szakmai döntéshozók, ha a jövőt firtató kérdésekre a kerekasztal résztvevőitől nem is kaptak választ, de a B2B kereskedelemtől egy ügyfélközpontúság jellemezte üzleti modellig vezető út stációit elméletben egyes szakaszait a bemutatókon gyakorlatban is végigjárhatták. Az előadásokon közvetett módon a piaci pozíció erősítéséhez, a versenyképesség növeléséhez, valamint a feladathoz és a körülményekhez mért biztonsági megoldások kiválasztásához is kaphattak tippeket. A forgalmazó-felhasználó viszony átalakulásáról, és a tanácsadók, szolgáltatók szerepváltozásáról a hagyományosból az új gazdaság felé vezető úton szintén kifejtették véleményüket az előadók.
A rendezvényt záró szekcióüléseken a biztonságos hálózatok, hardvermegoldások, valamint az információ- és kapcsolatvédelmi és ügyfélkapcsolati megoldások voltak terítéken.