Árcsökkentés, 150 ügyfél az eTel Magyarországnál
, 2001. április 21. 10:08
Átlagosan 15-20%-kal csökkentette április 1-től távközlési tarifáit a 150. ügyfelét április 20-án este az ír kultúra jegyében rendezett budapesti ügyfélpartiján köszöntő eTel Magyarország távközlési szolgáltató.
Balogh Attila ügyvezető arról is tájékoztatott, hogy az ír tőkével működő cég megkezdte internetszolgáltatását és városi optikai gerinchálózatának (MAN) fejlesztését. Céljai elérése érdekében az eTel Magyarország stratégia szövetséget kötött a Lucent Technologies-zal (a kapcsoló berendezéseket szállítja), az EDS céggel(számlázás), az eWare-rel (CRM) és a UUNettel (internet). A budapesti üvegszálas MAN struktúra kialakítási munkálatai 2001. elején kezdődtek, és az 50 kilométeres hálózat tervezési munkái immár a végéhez közelednek. A cég 150. magyarországi ügyfele a Raiffeisen Bank lett, ám az eTel többek között az ABN-Amro Bank, Coca-Cola Beverages Magyarország, GTE Yellow Pages, ACNielsen, Millward Brown és a Citroen és a többi vállalat mellette való döntését is nagyra értékeli hangsúlyozta Balogh Attila.