Olaszországban 8, Nagy-Britanniában 4 százalékos előfizetőnkénti bevétel-visszaesést észlelt a cég; ez utóbbi piacon a díjfizető fogyasztói kör bővülése részben ellensúlyozta az előrefizetéses telefonok számának emelkedését.
A Vodafone szerint az átlagadatokat torzítja, hogy a fogyasztók 10 százaléka inaktív, vagyis az utóbbi három hónapban nem fogadott és nem kezdeményezett hívást mobiltelefonján. Az inaktív használók tábora azért nőtt az elmúlt hónapokban, mert az előre fizetett kártyákat használó fogyasztók a jobb készülékek reményében egyik hálózatról a másikra vándoroltak. Karácsony táján már 20 fontért (kevesebb mint 10 ezer forintért) is lehetett kapni telefonokat ilyen konstrukcióban írta a Reuters. Jóllehet az elvándorolt fogyasztók rendszerint soha többé nem használják már eredeti készüléküket, az egyes társaságok legalább hat hónapig még nyilvántartják őket előfizetőként.
A Vodafone nyilvántartásában március végén 83,4 millió előfizető szerepelt.
A cég elégedetten nyugtázta szerdai jelentésében, hogy a szöveges üzenetek továbbításából és a mobilinternet-hozzáférésből eredő bevételek aránya növekszik, s a márciussal zárult egy évben a teljes bevételek 8,1 százalékát, március hónapban 9,3 százalékát adta. Chris Gent vezérigazgató szerdai közleményében azt írta: ez megerősíti a cég bizalmát annak a célkitűzésnek a teljesíthetőségében, hogy 2004-re az adatforgalomból származzon a bevételek 20-25 százaléka.
A Vodafone papírja szerda délutánig az előző napi 214,5 pennys záróról 2,56 százalékot vesztett a londoni értéktőzsdén.