Ez egy stratégiai játék nyilatkozta John Chandler a Hasbro Games alelnöke. A játékosok az idegen DNS-ek egy katalógusát tárolják a 25 USD-be kerülő POX Containment Unit-ban. A különböző fajokhoz tartozó fejek, testek és farkak kombinációit használva a gyerekek megpróbálják létrehozni a legerősebb harcos vírusfajt, ami megtámadja más játékosok fajait, amit azok a saját tárolóegységükben tartanak. A vezeték nélküli játékeszköz automatikusan beméri a hasonló játékokat 10 méteres körzetben, és megtámadja azokat, és a harc győztese megkapja a vesztes testrészeit, amit azután szabadon felhasználhat saját katalógusában. Ilyen összetűzések bárhol előfordulhatnak a kis játékgépek között, még akkor is, ha azok egy hátizsákban vannak.
A Hasbro nagyszabású reklámkampánya során a népdalokhoz hasonlóan (mivel azok szájról-szájra terjedtek) próbálja ismertté tenni új játékát. Pénteken 1700 Chicagói gyerek mindegyikének adnak majd 10 darab ingyenes POX-ot, amelyeket majd továbbadnak a barátaiknak, végül is úgy izgalmas a játék. A nyár folyamán a Hasbro ezt még kilenc amerikai nagyvárosban fogja megismételni azért, hogy a karácsonyi megjelenéskor már ismert legyen a játék.