Ezzel foglalkozott a Kirowski Kft. is, kiemelve az internetes ügyfélkapcsolati, ügyfél-elégedettségi programjukat, az e-CRM rendszerét. A hallgatóság a CityReach International előadásában olyan fontos kérdésekre is választ kapott, hogy mennyibe kerül az e-business, mire érdemes költeni és mire nem, milyen technológiai megoldások léteznek, valamint milyen veszélyeket rejt magában az internetes nyitás és miért érdemes használni az internetet? Az E-Group Magyarország a tevékenységét projekteken keresztül megvalósító valós idejű vállalat új szervezetirányítási eszközrendszerét ismertette, kitérve a projekttervezésre és -követésre, az erőforrás-menedzsmentre, az idő- és költségelszámolásra és a projektzárás utáni feladatokra. A Noreg Kft. A bizalom alapja: Biztonságos szolgáltatás címmel áttekintette a szolgáltatók és az ügyfelek feladatait az elektronikus szolgáltatások biztonságos működéséhez. A világ legnagyobb televíziós- és hírügynöksége, a Reuters közel 1400 internetoldalra juttatja el információit. Tartalomszolgáltatását elsősorban a pénzügyi szolgáltatóknak és portáloknak nyújtja. A Napi online a print média és az internet viszonyát tárgyalta, kitérve az új médium, az internet előnyeire, az általa nyújtott lehetőségekre. Az SAP Magyarország Kft. a CRM (Customer Relationship Management) és az internet kapcsolatáról, az internetes értékesítésről és marketingről szólt.
A CEBC következő konferenciáját 2001. május 31-én tartja a távközlés, a médiaipar és az informatika konvergenciájáról és hatásairól a többi iparágra.