A nyitó lapon nyilvánossá tett statisztikai adatok szerint a magyar webközönség körében hihetetlenül népszerű játékokat tudhatnak magukénak. Az ok, amiért enynyien látogatnak ide, igen egyszerű dolgokban keresendő. Elsősorban abban, hogy a játékok ingyenesek, másodsorban pedig, hogy sok közöttük a valós játékként vagy önálló programként egyébként is népszerű játék megwebesítése". Ebből a dömpingből emeltem ki teljesen szubjektív alapokon egy csokorra valót.
Ingyenlottó
A legnagyobb népszerűségnek közel 3,7 millió regisztrált játékossal az Ingyenlottó örvend, amelynél a fenti két népszerűségi indokot még a valós nyeremények megszerzésének lehetősége is erősíti. A játék maga egyébiránt klasszikus szabályokat követ. A játékos kitölti a szelvényt, amelyen hat számot kell megjelölni, erről igazolást kap, majd nyilvános sorsoláson kihúzzák a számokat, és az nyer, akik mind a hatot egy szelvényen beikszelte; de az sem marad nyeremény nélkül, aki csak ötöt vagy négyet talált el.
A webes megvalósításnál a szelvény szerepét egy interaktív felület és egy visszaigazoló e-mail veszi át, a számok kihúzása azonban egyedi módon egy hagyományos tévécsatorna műsorában és nem elektronikusan, hanem számgolyókat tartalmazó szerencsekerékből kézzel történik. Eltérés a Szerencsejáték Rt. hasonló játékaitól, hogy nincs nyereményalap, a nyertesek számától függetlenül hat találatra 1 millió, ötre 10 000, míg négyre 1000 forint értékű vásárlási lehetőség a jutalom.
Az Ingyenlottó és a fogadóirodákban játszható szerencsejátékok közötti másik nagy különbség, hogy az előbbiben ingyen lehet részt venni. De, mint a közkeletű mondás tartja, ingyenebéd márpedig nincs: a játékosnak a lottószelvény kitöltéséért cserébe meg kell tekintenie egy általában igen gyorsan letöltődő reklámot.
Hatvezér
Stratégiai játék, amely erős rokonságot mutat a Rizikó nevezetű táblás társasjátékkal, harcrendszere azonban teljesen másképp épül fel, és igen összetett. A számításokkal viszont, hála a webes környezetnek, nem a játékosnak kell foglalkoznia, ezt a feladatot elvégzi a szerver. Részletes ismertetője, bőségesen ellátva példákkal, a játék nyitó lapjáról lekérhető.
A cél, hogy az adott pályán csatázó maximum hat játékos közül, a többiek főhadiszállását elfoglalva, utolsónak maradjon a résztvevő. A hatszögletű mezőkre osztott térképen csapatokat mozgatva kell az egyes területeket elfoglalni, vagy elhódítani az ellenfelektől, így jutva el a bázisukig. A csapatok felállításához katonákat kell toborozni és felszerelni, ami a három lehetséges alakulat esetében eltérő összeget emészt fel a játékos rendelkezésére álló pénzösszegből. A pénzt pedig a területekről beszedett adó gyarapítja. Igen egyszerű a képlet: minél több területre tesz szert valaki, annál több katonája lehet, és minél több katonája van, annál több területre tehet szert. A katonák természetesen a területek elfoglalásakor elhalálozhatnak az összecsapásokban.
A stratégia mellett a diplomácia is szerephez jut a küzdelemben, hiszen jóval egyszerűbb a szövetségesek támogatása mellett csak egy-két ellenséggel küzdeni, mint hatfrontos háborút vívni.
A Hatvezér körökre osztott stratégiai játékként készült, ami annyit jelent, hogy a játékosnak bizonyos idő áll rendelkezésére, hogy alakulatait utasítsa, sorozzon vagy épp leszereljen katonákat. Az idő lejártával vagy a vezér" parancsára ezek a lépések átkerülnek a kiszolgáló számítógépre, amely a pályán lévő többi játékostól is begyűjti a lépéseket, és összesíti azokat, kiszámítja a végrehajtásuk utáni állapotokat. A következő forduló a számítások elvégzése és a pálya újrarendezése után következik.
A körök időkorlátjának megszabása mindig a pályát és az új játékot elindító játékos feladata, akinek az 5 vagy 10 perces mellett a 24 órás köridő beállítására is lehetősége nyílik. Az előbbi kettő egyértelműen online partnereket feltételez, míg a napi fordulóval lehetőség van csak időszakosan ráérő játékosok bevonására is. Szintén a játék elindítója szabja meg, hogy maximálisan hányan lehetnek az adott pályán, miként arra is lehetősége van, hogy jelszóval védett, meghívásos alapon működő partit" indítson.
Diceridoo
Klasszikus kockapóker-játékfelület, amelyhez nincs szükség partnerekre, azonban a jól szereplő játékosok eredményei egy mindenki előtt látható dicsőségtáblára kerülnek fel.
A kockapókernél dobókockákat használnak kártyalapok helyett, ezekkel kell elérni a pókerben megszokott formációkat (három egyező, póker, full, sor), és néhány speciális értékmezőt kitölteni, a kockákon található pontokat összeadva, minél nagyobb értékekkel.
Kickbugz
Valódi, hamisítatlan beatem up, vagyis verekedős akciójáték az interneten, böngészőablakban. No persze a thai-box" bogarak esetében nem szabad olyan grafikai minőségre és sebességre számítani, mint mondjuk a játéktermekben is látható, háromdimenziós képpel megáldott Virtual Fighter esetében. Irányítása sem túl bonyolult, bár összesen nyolc gombot használ, ám a verekedős játékokat néha túlbonyolító kombinációs ütések és egyéb, olykor tankönyvnyi méretre rúgó megjegyeznivalók kimaradtak. A kellemesen karikatúrajellegű szereplők komótosan mozogva püfölik és rugdalják egymást, s éppen ettől válik jó szórakozássá egy igen gyorsan lezavarható küzdelem még azoknak is, akik egyébként nem kedvelik ezt a játéktípust.
Kígyó
Mindazoknak, akik újabb keletű Nokia-mobiltelefon birtokosai, valószínűleg nem kell elmagyarázni a mibenlétét. Az ősrégi számítógépes játék feldolgozásában egy szép zöld, színéhez híven vegetáriánus kígyót terelget a pályán a játékos. A hüllő kedvenc eledelei, a különféle gyümölcsök pedig véletlenszerűen tűnnek fel a pályán. A mértéktelen gyümölcsfogyasztás azonban érdekes módon nem a kígyó keresztmetszetét, hanem hosszát növeli. A lényeg, hogy igen gyors ütemben óriás kígyóvá fejlődő védencét úgy terelgesse a játékos, hogy az se a falakba, se a saját testébe ne ütközzön bele, ugyanis az a sebességhatárokkal mit sem törődő kígyó halálához vezet.