Azok a gazdálkodó szervezetek, melyek informatikai infrastruktúrájukat ezen cégek szakembereire bízzák, magas szintű szaktudást és üzemeltetési tapasztalatot, a szerződés szintjétől függően 5x8 órás vagy akár napi 24 órás rendelkezésre állást, helyszíni kiszállást és üzemeltetési konzultációkat várhatnak az új támogató központoktól. A minősítést frissen elnyert központok szolgáltatási portfóliója a telefonos problémamegoldástól kezdve a rendszeres helyszíni jelenléten és szaktanácsadáson át egészen az ügyfél igényeihez szabott csomagok kialakításáig terjed.
A Microsoft szervertermékei vonatkozásában ügyfelei számára szinte kizárólag a hivatalos Microsoft Gold Certified Partnereket ajánlja. A Compaq és a Synergon után a Grepton és az ICON Gold Certified minősítével immár bármilyen nagyságú vállalat megtalálja a számára legmegfelelőbb szolgáltatást a Microsoft aranyfokozatú partnereinél.