A Palm újabb lehetőséget talált arra, hogy rávegye a piacot a termékek vásárlására. A Cannes-i filmfesztiválon kívánja a cég bemutatni legújabb termékeit a szórakoztatóiparnak.
Igaz, hogy a filmgyártók nem követik a legújabb mobilkommunikációs technológiákat, de a Palm úgy véli, hogy az m500-as sorozatával a jelenlevő újságírókat és VIP vendégeket megnyerheti. Az m500-as sorozat egyik legfontosabb jellemzője a Secure Digital és a MultiMediaCard támogatás, ami többek között a memória megnövelését is lehetővé teszi, így képeket és videofájlokat egyaránt megtekinthetünk a készüléken. Ezért tartja fontosnak a Palm, hogy ezzel a filmfesztivál résztvevői is megismerkedjenek olvasható a hivatalos sajtóközleményben.
Satjiv Chahil a Palm marketingigazgatója szerint elérkezett az idő, hogy észre vegyük a technológia és a film konvergálódását. A fejlesztőcégek gyakran merítik ötleteiket a különböző filmekből, melyeket aztán felhasználnak arra, hogy a filmet még jobbá, technikailag még tökéletesebbé tegyék. A filmfesztiválon a Palm saját kiállítótermében fogadja a sztárokat és a filmes szakma képviselőit, hogy bemutassa számukra a színes kijelzős modelljeit. A cég arra bíztatja a sztárokat, hogy fedezzék fel a vezeték nélküli internetet. Ezért kínálja számukra a Palm Mobile Internet Kit-et minden kiállított Palm megvásárlásakor.