Közvetlenül mellettük a New-Network Kft. mint a svájci Ascom cég termékeinek magyarországi képviselője és forgalmazója állította ki a gyár új fejlesztésű ISDN-telefonkészülékeit is, amelyek az Ascom Eurit gyártmánysorozat legfrissebb modelljei.
Az egyik világújdonság az Ascom 4000 eszköz, a csúcskészülék legfontosabb újdonsága a WAP (Wireless Application Protocol) böngésző, további főbb jellemzője a nagyméretű, megvilágított grafikus kijelző, a Wheel-navigátor a könnyű kezelhetőség elősegítésére, az alfanumerikus billentyűzet, a 800 bejegyzéses telefonkönyv, a 28 perces digitális üzenetrögzítő, a 10 programozható MSN-szám (Multi Subscriber Number).
Az Ascom másik újdonsága az Eurit 525 USB, amely sok szempontból világpremier: a vezeték nélküli ISDN-készülékbe integrált ISDN-modem egyedülálló szolgáltatás, a gyors csatlakoztathatóságot teszi lehetővé a "plug & play" USB-telepítés, különlegessége a Windows 98/ME/2000 operációs rendszer. Természetesen internet- és e-mail képes, külön üzenetrögzítő szoftvere van, s G3 és G4 faxfunkcióját érdemes kiemelni.
A standon bemutatják az Ascom-termékportfólió további darabjait is, sőt egy "előretekintő termékbemutató" keretében azokat a készülékeket is megtekinthetik a látogatók, amelyek piaci bevezetése 1-1,5 éven belül várható.
CRM-konferencia
Szerdán délelőtt 10 órakor kezdődött az Informatikai Vállalkozások Szövetsége által szervezett egész napos konferencia, amelynek témája az utóbbi időszak egyik legnagyobb érdeklődést kiváltó kulcsszava, a CRM (Customer Relationship Management) volt. A rendezvény minden előadása és a délutáni fórum is a vevőkapcsolatok online és offline menedzselésének különböző megközelítésével foglalkozott.
Az ICT-konferenciára a Hungexpo EU-házában került sor, a 10 órás megnyitót követően először a CRM elméleti kérdései kerültek előtérbe. Elsőként Lengyel Sándor (AAM, vezetői tanácsadó) tartott előadást "CRM-stratégia - avagy hogyan lássunk hozzá?" címmel, ezután Porosz Péter (Londonlogic Budapest) értelmezte sajátosan a CRM-et, előadásának mottója: "CRM: Cinkos Relációban Másokkal". Ezt követően Suri József (Exact Hungary, ügyvezető igazgató) "Ügyfélnyilvántartás az interneten" címmel, majd dr. Horváth Endre (IBM Hungary, CRM-igazgató) "Kezdeményező ügyfélkiszolgálás, proaktív CRM" címmel tartott előadást.
A kávészünet után a CRM gyakorlatáról volt szó, Takáts István (Update Consulting, ügyvezető igazgató) arra a kérdésre válaszolt, hogyan válasszunk CRM-megoldást, Szluha Márton (Magic Onyx Kft., kereskedelmi és marketingigazgató) a Magic CRM-megoldásait mutatta be, majd Schuller József Attila (Kapsch Telecom, termékmenedzser) "Ki törődjön az ügyfeleddel, ha nem Te magad?!" címmel foglalta össze tapasztalatait. Ezt követően Petrik Bertalan (AVAYA Magyarország, marketingigazgató) "Az ügyfélkapcsolati központok és a CRM" címmel, majd Bodnár Csaba (Mission Critical Linux, ügyvezető igazgató) "Hatékony ügyféltámogatás interneten keresztül Linux alapon" címmel tartott előadást.
A délutáni programban a már megvalósult CRM-megoldások bemutatása szerepelt. Három esettanulmányon keresztül ismerhették meg az érdeklődők, milyen előnyöket nyújt a CRM: Palánki Zsolt informatikai igazgató az Axel Springer Budapest Kiadói Kft.-nél, Scharek Viktor kereskedelmi igazgató a Compaq Computer Magyarországnál, Bereczky Zsombor ügyfélszolgálati igazgató pedig a Vivendi Telecom Hungarynál bevezetett megoldások hatásairól, a partnerek visszacsatolásáról számolt be.