A pénzügyi vezető becslése szerint egy új előfizető megszerzése 150 euróba kerül - ez a reklámot, a megdolgozást és az adminisztrációt tartalmazza -, és további 375-400 euróba kerül a cégnek a digitális dekóder és annak kihelyezése a felhasználóhoz. A társaság még mindig kísérletezik a díjcsomagokkal - tette hozzá.
A UPC az első negyedévben 61 millió eurós pénzforgalmi veszteséget szenvedett, a tavalyi utolsó negyedévi 131 millió eurós veszteség után. Elemzők 98 millió eurós veszteséget jósoltak az első negyedévre. A pénzügyi vezető kedden 200 millió eurós egész évi pénzforgalmi veszteséget valószínűsített.
A UPC kedden kora délután 6,79 euró volt az amszterdami értéktőzsdén, a hétfői záró 7,06 euró helyett. Kedden 7,19 eurón nyitott a részvény.