Az eredményeket befolyásolták a nagy makrogazdasági kihívások, a fogyasztói kiadások és a befektetések csökkenése az Egyesült Államokban és Európában - mondta Carly Fiorina cégelnök. A felhasználói ágazatban a második negyedévben 8 százalékkal csökkent a forgalom, sikerült azonban megtartani és növelni a piaci részarányt valamennyi kategóriában. A vállalati üzletágban 1 százalékos volt a forgalom csökkenése. Ezzel szemben a Hewlett-Packard árbevétele a szolgáltató tevékenységből 9 százalékkal, a tanácsadó tevékenységből pedig 33 százalékkal emelkedett.
A Palo Altó-i vállalat harmadik negyedévi nyereségprognózisát tarthatónak véli. A Hewlett-Packard a fontos gazdasági mutatók további rosszabbodása és a növekvő általános bizonytalanság miatt azonban a harmadik negyedévben stagnáló vagy 5 százalékkal csökkenő forgalmat vár.