A vásárlók elsősorban az eredetileg is megcélzott hazai kis- és közepes vállalkozások (SMB, Small and Medium Business), melyeknek a Compaq egyre nagyobb figyelmet szentel, hiszen ezek a vállalkozások gomba módra szaporodnak, és egyre szélesebb a gazdasági potenciáljuk. Jellemzően rohamosan növekszik az elektronikus világra való felkészülésük üteme és az alapinfrastruktúra építése, illetve fejlesztése. Ezt jól tükrözi, hogy Compaq éves hazai forgalmának 25-30%-át teszi ki a SMB-vállalkozásoknak eladott termékek, ez a leggyorsabban növekvő üzletág. Mivel e vállalati kör igen kiterjedt, és egyenként kell felmérni az igényeiket, a Compaq komoly befektetéseket tett az elmúlt hónapokban, hogy a felmért igények és a szerzett információk alapján folyamatosan fejlessze számukra a lehetőségeket, és megfeleljen az elvárásaiknak. A megnövekedett ügyfélszám új módszerek és szolgáltatások beindítását is igényli, mint az internet és elektronikus kereskedelem, CRM (Customer Relationship Management) és a Call Center (hívásközpont). Az új módszerek mellett a Compaq Depo és Depo Extra rendeléseket továbbra is a jól működő és erősödő viszonteladói hálózat szolgálja ki.
Ahogy növekszik a Compaq IT piaci részesedése és vele együtt növekszik SMB ügyfélkörünk, úgy fejlesztjük az elvárásoknak megfelelően az ezen a téren kiemelt ügyfelekkel foglalkozó csapatunkat is. nyilatkozta Gáll Tamás (Compaq, Account Group Manager) - Az SMB cégek kifejezetten igénylik a testre szabott szolgáltatásokat, ezért nyitottunk kiemelt ügyfeleink számára egy - csak részükről hozzáférhető - internetoldalt, ahol testre szabott ajánlatokkal segítjük számítástechnikai beszerzéseiket, ugyanakkor ügyfeleinknek lehetőségük van visszajelezni észrevételeiket is közvetlenül a Compaq felé. Amellett, hogy vásárlóinkkal hosszú távú kapcsolatot alakítunk ki, szeretnénk ügyfeleink munkáját innovatív, praktikus kezdeményezésekkel segíteni, erősítve ezzel a Compaq-hoz kötődő kedvező benyomásaikat.