A Psion elhatározta, hogy figyelmét a vezetéknélküli-piacra összpontosítja, ugyanakkor megválik a vezeték nélküli megoldásokat fejlesztő cégétől, a Trivantitól.
A Psion fontosnak érzi a vezetéknélküli-piacon való jelenlétét, ugyanakkor meg kíván válni minden olyan cégtől, amely nem illik bele a jól kialakított stratégiai tervébe. A bezárásnak humán vonzata is lesz, egyes elemzők szerint a cég jelenlegi munkaerejének 16%-a kerülhet az utcára. A Trivanti, melyet a United Business Mediával közösen hoztak létre 2000 júliusában, elsősorban vezeték nélküli B2B, illetve B2C vezeték nélküli internetes adatszolgáltatások fejlesztésével foglalkozik.
A mobil adatpiac nem fejlődik olyan gyorsan, ahogy azt előzetesen elvártuk kommentálja az eseményeket a Psion. A cégnek egyébként a GPRS megvalósításában, illetve a vezeték nélküli tartalmi beruházásokban sem jöttek be a számításai. Ugyan a céget a többi mobilkommunikációs résztvevőhöz hasonlóan sújtja az iparágra jellemző visszaesés, mégis elég szilárd lábakon áll ahhoz, hogy megőrizze piaci pozícióját, és az is mérlegelendő, hogy a Psion a legnagyobb részvénytulajdonos a Symbianban, amit az Ericssonnal, a Motorolával, a Matsushitával és a Nokiával közösen hozott létre.