Avaya: call center a Diákhitel Központban, megállapodás a Marketlink céggel
Kovács Attila, 2001. június 20. 15:36
Az Avaya Magyarország szállítja a Diákhitel Központ ügyfélkapcsolati rendszerét jelentette be a június 20-án tartott sajtótájékoztatón Mondvai Gábor ügyvezető igazgató. A call center több mint 250 ezer potenciális ügyfél évi legalább félmillió hívását fogja kezelni.
YA projektben az Avaya az Online Rt alvállalkozójaként szerepel, a szofisztikált rendszert integrálják az Online Boss számlavezető rendszerével. A tájékoztatón az is elhangzott, hogy az Avaya megbízást kapott a Trafficomtól a BKV alközpontjainak az IP telefóniára való felkészítésére (22 alközpontból álló privát hálózatról van szó), továbbá az Avaya és a bérleti konstrukciós call centerek terén Kelet-Európában vezetőnek számító, budapesti központú Marketlink együttműködési megállapodást kötöttek: a jövőben a Marketlink outsourcing szolgáltatásokkal siet azon cégek segítségére, amelyek az Avaya ügyfélkapcsolati rendszerek széles körű szolgáltatásait kívánják igénybe venni, ám nem áll rendelkezésükre az ehhez szükséges anyagi, infrastrukturális háttér. Az együttműködéssel mindkét cégnél a szolgáltatási körök kiszélesítését szeretnék elérni, mégpedig call centerekre vonatkozó háttér/tartalék szolgáltatására, illetve üzemszünet, kényszerleállások esetére, valamint funkcionális tesztkörnyezet biztosítására.