A PSA rendszer lényege, hogy a teljes szolgáltatási folyamatot kezeli, az ügyfélkapcsolat-menedzsmenttől a projektmenedzsmenten és erőforrás-kezelésen át egészen a support és help-desk tevékenységekig.
A hallgatók a konferencia során a metodológia mellett a Changepoint nevű kanadai szoftvert is megismerhették, amely a piacon jelenleg megtalálható termékek között a legintegráltabb PSA-megoldást nyújtja.
Pomázi Gyula, az E-group vezérigazgató-helyettese a Changepoint bevezetésének gyakorlati tapasztalatait elemezve kiemelte: A PSA rendszerek bizonyítottan magas megtérülésűek, mivel a gyors bevezetést követően nő a termelékenység, a munkavégzés színvonala javul, a cégen belüli tudás újrahasznosítható és aktiválható lesz, a cég ügyfélkapcsolati tőkéje pedig növekszik.
Az egynapos konferenciával az E-group igyekezett hozzájárulni a PSA-megoldások szakmai elfogadottságának növeléséhez, s e korszerű informatikai eszköz minél szélesebb körben való elterjedéséhez.