A összes árbevétel helyi pénznemben 16, amerikai dollárban 10 százalékkal nőtt. A helyi pénznemben mért bevételnövekedés Európában 21, az Ázsia-Csendes-óceán térségben 22, az Egyesült Államokban 10 százalékot tett ki. A régiók a következő mértékben járultak hozzá az összes árbevételhez: Észak- és Dél Amerika - 52%; Európa, Közel-Kelet és Afrika - 37%; Ázsia-Csendes-óceán - 11%. A SAS a jövőben sokkal többet kíván fordítani a feljövőben levő piacok, például az orosz és a kínai piac feltárására, s ugyanakkor tovább fogja bővíteni jelenlétét a nagy nemzetközi piacokon, például Japánban és Németországban. A cég elemzői szerint ugrásszerűen nő a kereslet az adatelemző CRM szoftverek iránt, amelyek információvá alakítják az ügyfelek és a webes forgalom adatait. A SAS jelenleg fejleszti a CRM és teljesítménymenedzselő megoldások ágazatspecifikus változatait. A vállalati marketingtevékenységek automatizálására szolgáló EMA (Enterprise Marketing Automation) termékből új megoldások születnek a kártyaszolgáltatók, a biztosítók és a távközlési vállalatok számára.