Az egyik holland, mobiltelefonok eladásával foglalkozó cég újfajta marketingstratégiát dolgozott ki a Nokia telefonok értékesítésére. Minden új mobiltelefon-előfizetés mellé ingyen ad egy vibrátort. Az esettel kapcsolatban a Nokia sajtóközleményében szűkszavúan annyit jegyzett meg, hogy gusztustalan.
Az akciót megvalósító Tring cég reklámszövege szerint legyen a KPN Hi-Profile 120/60 előfizetője, és cserébe ingyen kap egy vibrátort, valamint egy Nokia 3330-as telefont. Az akcióval kapcsolatban nem csak a Nokia, hanem a KPN is nemtetszését fejezte ki. A KPN szóvivője szerint nagyon fontos számunkra, hogy megnyerjük a fogyasztókat szolgáltatásainkhoz, azonban vannak olyan erkölcsi határok, amiket most és a jövőben egyaránt következetesen meg kívánunk tartani.
Az akcióban részt vevő vibrátort a Natural Contours cég gyártja, a modellt rendszerint az Ultime névvel illetik. Az amerikai gyártó szerint ezzel a modellel az európai fogyasztókat célozták meg. A terméket hölgyek tervezték, így figyelembe vették mindazokat a dolgokat, amiket igazán csak nők ismerhetnek. A vibrátor szlogenjében is kihangsúlyozzák, hogy hölgyektől, hölgyeknek.
Egyesek szerint nem véletlen, hogy a Nokia 3330-at vibrátorral párosították. A Nokia ezen modellje ugyanis rezgéssel is jelezni tudja a hívást.