Egymilliós Avaya adomány a Hospice Alapítvány részére
Kovács Attila, 2001. július 11. 12:07
Több mint 1 millió forint értékű Avaya Network Alchemy típusú professzionális ügyfélkapcsolati központot (call centert) - a hozzá tartozó szoftverrel és számítógéppel együtt - adományoz a rákbetegek gondozásával foglalkozó Magyar Hospice Alapítványnak közösen az Avaya Magyarország, az Avaya disztribútor Procomp-Hungary Kft. és az Avaya viszonteladó Műszertechnika Computer Rt.
Az erről szóló adományozó levelet július 11én, a Hospice óbudai telephelyén ez alkalomból megrendezett sajtótájékoztatón adta át Petrik Bertalan (Avaya) Muszbek Katalin (Hospice) igazgató asszonynak. A Network Alchemy berendezés egyszerre ISDN alközpont, helyi hálózati elosztó, útválasztó, tűzfal, távoli elérést kezelő kiszolgáló (remote access server) és analóg modem. A teljesen digitális rendszerrel egyidőben akár 30 telefonhívás érheti el az alapítványt. A rendszerrel legnagyobb kiépítésben 180 darab analóg telefon mellékállomás szolgálható ki, ugyanakkor digitális, IP softphone és IP hardphone típusú mellékek csatlakoztatására is van lehetőség. Hálózati oldal felől egyetlen Network Alchemy berendezésre max. 8 BRI, illetve 2 PRI ISDN vonal, 19 bérelt vonal, és 10 vagy 100 Mbps-os Ethernet hálózat kapcsolható. Az alapítvány hívásonként 240 Ft költség mellett 207 forinttal - támogatható a 06-90-490-240 telefonszám tárcsázásával.