Részvényenként 32 centre emelkedett az AOL Time Warner Inc. arculatérték-amortizáció és egyszeri költségtételek nélkül számolt készpénzprofitja a második negyedévben a tavalyi azonos időszakban mért 23 centről, elsősorban az internetes és a kábeltévé-üzletág erős teljesítménye miatt, ami semlegesítette a reklámpiac lanyhulását. Az előzetes konszenzus átlaga 28 centes hasznot jósolt.
Az AOL internetszolgáltató és a Time Warner médiacsoport 106,2 milliárd dolláros egyesüléséből idén alakult csoport - amely a világ legnagyobb internet- és médiavállalkozása - az amortizáció és az egyszeri költségek beszámításával 734 millió dollár - részvényenként 17 cent - nettó veszteséget termelt a második három hónapban az egy évvel korábbi 924 millió dolláros (22 cent EPS) ugyanígy számolt veszteség után. A tavalyi bázisadatot pro forma alapon vették számításba, vagyis úgy, mintha a Time Warner akvizíciója addigra már lezajlott volna.
A bevételek 3 százalékkal, 9,2 milliárd dollárra nőttek az egy évvel korábbi 8,9 milliárd dollárról; ez nem érte el a Wall Street-i konszenzust, amely 9,74 milliárd dolláros bevételt valószínűsített.
A kamat- és adófizetés, valamint értékcsökkenés és amortizáció előtt számolt működési pénzforgalmi egyenleg (EBITDA) többlete 20 százalékkal, 2,5 milliárd dollárra nőtt.
Az átfogó reklámbevétel csak 1 százalékkal, 2,3 milliárd dollárra nőtt, az America Online internetüzletág és a Time Warner Cable kábeltévérészleg azonban 26, illetve 19 százalékos bevételnövekményt produkált.