Az [origo] (www.origo.hu) a mai naptól új külsővel és belső szerkezettel jelenik meg. A változás egyik legfontosabb eleme az úgynevezett centrum oldalak létrehozása, amelyek csokorba gyűjtik és könnyen elérhetővé teszik az azonos típusú tartalmakat és szolgáltatásokat.
Új funkció a Hírcentrum, ahol egy helyen érhető el minden aktuális információ, valamint a Közösség centrum, ahol egymásra találhat a több, mint 670,000 Freemail felhasználó, a chatelők és az online játékokban résztvevők. Az [origo] vásárlás rovata online áruházzá változik, amely az előbb említett centrumokhoz hasonlóan egy helyen fogja össze a portál összes e-kereskedelmi szolgáltatását. Ugyanakkor az új designban az egyes oldalak témáihoz kapcsolódva hangsúlyosabban jelennek meg azok a kereskedelmi ajánlatok, amelyeket a portálon belül el lehet érni. Minden egyes oldal tetején megtalálható egy fejléc, amelyből az [origo] szinte minden tartalma elérhető, s amely lerövidíti az utat az egyes oldalak között. Ebbe a navigációs menübe költözött a megújuló Vizsla keresőrendszer és a Katalógus is, amelyek mostantól a portál minden oldaláról elérhetőek.
Az [origo] szerkezetével egyidőben újul meg a legjelentősebb naponta 50,000 látogatót kiszolgáló - magyar keresőrendszer, a Vizsla, amely a keresőmotorok versenyében világelső Northern Light-tal való együttműködés jóvoltából Magyarországon először teszi lehetővé az úgynevezett szabadszavas keresések eredményeinek automatikus tematizálását. Ez a technológia a hatalmas index (a keresésekre adott találatok nagy száma) következtében szinte kezelhetetlenné vált találati listák könnyebb áttekinthetőségét segíti elő. Eddig a Vizsla kizárólag a keresőszóra adott találatokat választotta ki a figyelt honlapokról, mostantól ezeket a találatokat témakörök szerint is csoportosítja, így például a film keresőszóra kapott 670,000 találat közül egyetlen kattintással kiválaszthatók lesznek a videotékákkal, filmgyártással, filmforgalmazással, filmszínészekkel, és egyéb a tárgykörbe tartozó weboldalak. A Vizsla jelenleg 8 millió dokumentumban keres, a kézzel szerkesztett katalógusállomány 1900 kategóriában 30,000 magyar honlapot tartalmaz.