Symantec: negyedévi eredmény, új értékesítési program

, 2001. július 26. 20:04
A Symantec 2002 első pénzügyi negyedévében a fogyasztói és a kisvállalati szegmensben világszerte tapasztalható csökkenő kiadások, valamint a külföldi árfolyamok negatív hatásai miatt 228 millió dolláros nettó árbevételt ért el. (Összehasonlításul: a 2000 júniusában véget ért negyedév nettó árbevétele 225,4 millió dollár volt.) A Symantec új partnerprogramja képzéssel és képesítéssel támogatja a vállalat biztonsági megoldásokkal foglalkozó partnereit.
Az első negyedévnek a felvásárlásokkal kapcsolatos leírás és az egyszeri ráfordítások előtti tiszta jövedelme 33,9 millió dollár volt, az előző év azonos időszakának 47,7 milliójához képest. A első negyedévben a felvásárlásokkal kapcsolatos leírás és az egyszeri ráfordítások előtti egy részvényre jutó osztalék 0,44, míg az előző év azonos időszakában 0,60 dollár volt. A megvásárolt Axent Technologies korábbi eredményeit valamennyi számadatnál beszámították.

A Symantec bejelentette továbbá világszerte elérhető vállalati és fogyasztói partnerprogramjának kibővítését is. Az új program célja az, hogy a vállalati partnereket – a tapasztalt internetbiztonsági szakértelemmel rendelkező partnereket, az értéknövelt szolgáltatásokat nyújtó viszonteladókat és más értékesítőket – olyan szakértelemmel és erőforrásokkal lássa el, amelyek nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy a Symantec-megoldásokat használó ügyfeleik számára összetett biztonsági struktúrákat tervezzenek, alkalmazzanak és felügyeljenek.

A széles körű termékinformációk és a műszaki támogatás mellett a Symantec a vállalati partnerek számára költségtérítéses képzést nyújt, és annak eredményéről bizonyítványt ad a mai hálózatos környezet négy kritikus fontosságú műszaki területét, a vírusvédelmet és a tartalomkezelést, a tűzfalakat és a virtuális magánhálózati eljárásokat, a behatolásérzékelő rendszereket, valamint a sebezhetőség kezelését felölelő Symantec-megoldások alkalmazása terén.