A Microsoft bejelentette, hogy mivel MSN szolgáltatásának előfizetői száma április óta 30 százalékkal nőtt, a teljes előfizetői tábor elérte a 6,5 milliós értéket.
Ami jó hír a Microsoftnak, az rossz hír az AOL-nak, hiszen ez a két nagy vállalat versenyez Amerikában az internetezők kegyeiért, és a Microsoft a növekedést többek között egy olyan agresszív reklámkampánynak köszönheti, mely pont az AOL ügyfeleit szemelte ki célközönségnek. Az előfizetői szám emelkedéséhez hozzátartozik a WebTV szolgáltatás bevezetése az MSN oldalaira, mely itt az MSNTV nevet kapta, és 1 millió előfizetőt hozott az MSN-nek. Ha ezeket az előfizetőket leszámítjuk, akkor is mintegy 500 ezer fővel nőtt az előfizetői tábor, ami egybeesik a Microsoft korábbi terveivel, mely negyedévenkénti félmilliós növekedést tűzött ki célul. A vállalat a múlt hónapban megkezdett 50 millió dolláros reklámkampányával a piacvezető AOL ügyfeleit szeretné meghódítani, kihasználva, hogy az AOL 9 százalékkal emelte árait.