A Novell Kisvállalati Csomag 5.1-hez tartozó technikai segítségnyújtás az alábbi területekre terjed ki:
- a Novell Kisvállalati Csomag 5.1 telepítése,
- upgrade (NW3-ról, NW4-ről, vagy más hálózati operációs rendszerről),
- a DNS, DHCP konfigurálása (saját DNS szerver, szolgáltató DNS szervere),
- az internetkapcsolat konfigurálása,
- a BorderManager, a GroupWise telepítése, az internetes levelezés beállítása,
- a vírusellenőrző telepítése,
- a biztonsági mentés beállítása.
Az ingyenes technikai tanácsadást a partnerek vagy végfelhasználók vehetik igénybe az alábbi módon: a viszonteladóknál, vagy a Novell magyarországi weboldalán, a www.novell.hu -n elérhető regisztrációs lapot kitöltve el kell küldeni faxon a (1) 237-1509-es számra, ahol a Novell regisztrálja az adott termékazonosító sorozatszámhoz tartozó végfelhasználót, illetve partnert, aki a regisztrációról e-mailen, vagy faxon visszajelzést kap. (Ez a regisztrációs folyamat nem azonos a Novell központja felé történő regisztrációval.)
A regisztrációt követően a (1) 237-1500-s telefonszámon a regisztráció során kapott azonosítószámra hivatkozva vehető igénybe a telefonos technikai segítségnyújtás. Egy regisztrált sorozatszámhoz öt ingyenes tanácsadás tartozik, amelyet közvetlenül a végfelhasználók, vagy a partnerek vehetnek igénybe.
A most induló ingyenes telefonos segítségnyújtás részleteivel kapcsolatban a Novell Magyarország Kft.-nél a (1) 235-7656-os telefonszámon, vagy a www.novell.hu címen kapható további információ.