Az alábbiakban néhány a pályázattal kapcsolatos szempontot ismertetünk:
A rendezvény időpontja:
2002. március
A rendezvény helyszíne:
Javaslatokat várunk a Pályázótól.
A rendezvény lehetséges neve:
A javaslatot a Pályázótól várjuk.
A rendezvény célcsoportja
a régióba tartozó közép- és nagyvállalatok (top 500) CEO, CFO, CIO és LOB (line of business - üzletágvezető) vezetői
a régió kormányzati szakemberei
a régió sajtóképviselői
A rendezvény tervezett létszáma:
naponta 6-800 fő
A rendezvény jellege:
Bemutatóval egybekötött szakkonferencia, regionális törekvésekkel. FONTOS, hogy ez a rendezvény nem akar versenyezni semmilyen már létező informatikai rendezvénnyel.
A rendezvény koncepciója:
Előesti ünnepélyes megnyitó, fogadással egybekötve
Szakkonferencia
A konferencia programja:
Első nap: délelőtt plenáris előadások, délután szekcióülések
Második nap: egész nap szekcióülések
A konferencián magyar és nemzetközi előadók adnak elő.
A rendezvény finanszírozása:
A résztvevő cégek befizetéseiből és a belépők árából térülnek a költségek.
A Szervező Bizottság által felvetett ötletek, igények:
Üzleti pihenő negyed: itt internet elérés, teázó, aktuális tőzsdehírek, söröző, kávézó.
A rendezvény politikai támogatottságának kihasználása: pl. fővédnök és díszvendég a miniszterelnök.
A pályázóktól a következőre várunk ajánlatot:
Javaslat a rendezvény nevére
Javaslat a rendezvény helyszínére
Részletes ajánlat a konferencia megszervezésére és lebonyolítására
Mellékelt táblázat szerinti költség javaslat (egyéni kiegészítéseket elfogadunk)
A költségek ismeretében javaslat a támogatói csomagok és regisztrációs díjak kialakítására
A fenti cél megvalósításához szükséges eszközök és környezet egy minden szempontból kiemelkedő színvonalú és magasra pozícionált országos szakkonferencia szervezéséhez. Ezen belül különös hangsúllyal a következőkre:
Magas színvonal, profi teljes körű szervezés és lebonyolítás
Profi szinten összeállított információs anyag
Korrekt tájékozódási rendszer a helyszínen
Kellő mennyiségű- és minőségű technikai- és emberi erőforrás
Színvonalas megjelenési lehetőség
A lehető legmagasabb színvonalú helyszín biztosítása, megfelelő számú teremmel és tárgyaló helyiségekkel
Regisztráció lebonyolítása
Kiértesítések, direkt mail, email kezelése
Jelentkezők kérdéseinek, problémáinak kezelése
A konferencia büdzsé teljesen elkülönített kezelése
Részletes elszámolás a költségek és bevételek alakulásáról a szervezés ideje alatt, információ biztosítása az IVSZ Szervező Bizottság részére
Végleges elszámolás az IVSZ Szervező Bizottság részére legkésőbb 30 nappal a konferencia lezárása után
Folyamatos kapcsolattartás a Szervező Bizottsággal