Japánban az NTT DoCoMo mobilszolgáltatója virágzó mobil internetüzletet épített ki fizetős tartalommal, de Európában a T-Motion lesz az első nagyobb szolgáltató, amely ezzel kísérletezik. - Az ingyenes tartalom nem üzleti vállalkozás. Ha komoly üzletet akarunk, akkor valódi értéket kell adnunk a felhasználóknak, de azt nem kaphatják ingyen. Az emberek hajlandók fizetni egyes tartalmakért; nem az újsághírekért, hanem az őket közvetlenül érintő dolgokért, a szerencsejátékokért vagy a sportfogadásért - mondta a T-Motion vezérigazgatója, Nikesh Arora a Financial Timesnak.
A T-Motion azt is ígéri, hogy a fizető WAP-szolgáltatások megbízhatóbbak is lesznek az ingyeneseknél. Portálján tőzsdézni is lehet majd, és a tartalomdíjakon kívül a tranzakciós díjakból is részesülni kíván, hogy három éven belül elérhesse a nullszaldót.
A Financial Times szerint újabban más, régóta bevezetett világszolgáltatók, köztük az amerikai Yahoo! és a brit MSN is vizsgálja, hogyan lehetne pénzt szerezni az ügyfelektől, anélkül, hogy azok lemondanának a szolgáltatásról.