A Pannon GSM Távközlési Rt. augusztustól új márkát, illetve hozzá tartozó tarifacsomagot vezet be a 18 év alatti korosztály számára. A BEE márka, illetve a hozzá tartozó tarifacsomag, az Original révén a Pannon GSM piacvezető pozíciót akar szerezni a 18 év alatti korosztályban.
A sajtótájékoztatón a Björn J. Flakstad vezérigazgató elmondta: várakozásuk szerint év végére minden második magyar állampolgárnak lesz mobilkészüléke és a tizenévesek is egyre nagyobb mértékben veszik igénybe a mobilszolgáltatást. A Pannon GSM célja az, hogy év végére a 18 év alattiak 85 százaléka ismerje a BEE márkát, s közülük a lehető legtöbben a társaság tarifacsomagját vásárolják meg. A Pannon GSM adatai szerint a 15-19 éves korosztályban ma ötven százalék feletti a mobiltelefon elterjedtsége, míg a 10-15 éves korosztályban mintegy 30 százalékos.
A Pannon GSM-nek jelenleg mintegy 40 százalékos piaci részesedése van a mobilpiacon, ezen belül a 15-19 éves korosztályban 45 százalékos a részesedése. A társaság az új márkától azt várja, hogy a 15-19 éves korosztályban 50 százalék fölé nőjön a részesedése és megerősödjenek pozíciói a 15 év alatti fiatalok körében is.
A társaság az új márkát, illetve a hozzá tartozó kártyás (pre-paid) tarifacsomagot úgy alakította ki, hogy az alkalmazkodjon a tizenévesek életmódjához. Így például a csúcsidő az iskola végeztéig, 14 óráig tart, majd ezt követi egy úgynevezett csevegő időszak, amikor már bruttó 45 forintért telefonálhatnak a fiatalok.