A Samsung volt az egyik legnagyobb szponzora a sydneyi olimpiának, és ennek kedvező marketinghatásának, pontosabban utóhatásának köszönhető a jelenlegi nagyon kedvező megítélés. Tavaly a cég mintegy 280 millió dollárt költött agresszív és nagyravágyó marketingstratégiájának a megvalósítására. Ennek eredményeként Eric Kim marketingigazgató azt a kijelentést tette, hogy "cégünk 2005-ig lekörözi a Sonyt is".
A Samsung, melynek kínálatában szinte valamennyi elektronikus termékcsalád megtalálható, nagyon komoly fejlesztéseket folytat a mobilkommunikációs eszközök területén is. Így ismerhettük meg a szupervékony SPN-N2000-et, a szexi SCH A360-et, valamint a teljesen színes, mpeg4-kompatibilis VOD telefont is. A cég a fejlesztésekben nagy hangsúlyt fektet a külsőre is, és ezt a törekvését számos elismerés tanúsítja. A számok és elismerések ismeretében nem véletlen, hogy nem csak az Ericsson és a Nokia, hanem más cégek is egyre komolyabb versenytársnak tekintik a koreai vállalatot.