Minolta-O-ZONE: képzőművészeti alkotásból beltéri reklám

, 2001. augusztus 2. 11:31
Együttműködési szerződés született a Minolta Magyarország Kft. és az O-ZONE International Kft. között, melynek keretében a Minolta által kiírt "Környezetbarát színek" pályázatra érkezett legjobb alkotások szerepelnek augusztusban beltéri reklámfelületeken.
A Minolta Magyarország Kft. "Környezetbarát színek" pályázatára számos, rendkívül színvonalas alkotás érkezett. A cég ezért úgy döntött, felhasználja saját marketingkommunikációs céljaira is a legjobb négy pályaművet.

Az O-ZONE Kft. közcélú támogatásként felajánlotta a Minoltának, hogy a Képzőművészeti Egyetem grafikushallgatói által elkészített pályaművek számára hirdetési felületet biztosít. Összesen 150 darab O-ZONE Classic tábla és 50 000 darab Freecards gyártását és terjesztését vállalja a cég. A táblák 2001. augusztus 4. és 31. között kerülnek kihelyezésre, a Freecards terjesztése pedig augusztus 17-én kezdődik. A 150 Classic táblából 105 Budapesten, 45 vidéki nagyvárosokban lesz látható. Elsősorban luxuséttermekben, divatos kávéházakban, bevásárlóközpontokban és kulturális központokban lehet majd találkozni a legjobb alkotásokkal. A kihelyezett kreatív anyagok - a megállapodás értelmében - az első négy pályaművet, a Minolta és az O-ZONE Kft. logóját, valamint a pályázat megnevezését tartalmazzák.

Az együttműködésnek köszönhetően a Minolta Magyarország Kft. sikeresnek értékeli a Magyar Képzőművészeti Egyetem hallgatóinak kiírt pályázatot, hiszen nem csak remekművek készültek a fiatal grafikusok által, hanem nagy nyilvánosságot is biztosíthatnak az ifjú tehetségek számára.