Az "IBM Technology" embléma, amely minden egyes GameCube-on megtalálható lesz, várhatóan népszerűsíteni fogja az IBM-et, mint technológiai komponensek szállítója. Bár az IBM leginkább saját márkaneve alatt megjelenő végfelhasználói eszközeiről ismert, mint például ThinkPad notebookjai, a társaság rengeteg számítástechnikai komponenst is gyárt, mint például chipeket. Az IBM PowerPC processzorok például a televízióktól a mobiltelefonokig számos eszközben megtalálhatóak.
Az IBM meg szeretné tartani márkaneve erősségét, még azon trend ellenében is, hogy a számítástechnikai komponensek a PC-n túlnyúlva egyre inkább más, speciális elektronikai eszközökbe is bejutnak, mondta Mark Lefebvre, az IBM Microelectronics marketingigazgatója. Elmondása szerint az "IBM Technology" embléma a GameCube megjelenése után számos egyéb eszközön meg fog jelenni, mint például mobiltelefonok, digitális kamerák és kéziszámítógépek.
Az IBM számos partnercégével együtt fog működni a marketingstratégia kialakításában. "A végfelhasználót nem biztos, hogy érdekli a belső technológia" - mondta Lefebvre. "Azt azonban tudják a vásárlók, hogy az IBM technológiai innovációt és minőséget fémjelez, ezért az IBM névnek súlya van, amikor a vásárló az eszköz megvételéről dönt."
A Nintendo a GameCube játékkonzollal második helyét szeretné megőrizni a Sony által dominált konzolpiacon, mivel a konkurencia a Microsoft Xbox képében komoly fenyegetést jelent. A GameCube 199 dolláros árával 100 dollárral olcsóbb lesz, mint a PlayStation 2 és az Xbox. Az eszköz, amely összekapcsolható lesz a Game Boy Advance hordozható játékgéppel, a Nintendo e heti Space World kiállításán került bemutatásra.