Több mint negyedévvel halasztja első, nagy üzleti várakozásokkal beharangozott játékkonzoljának piaci bevezetését a Microsoft. A japán s vele a nemzetközi "piacnyitás" eszerint november elejéről február végére tolódik - derül ki a hétfői jelentésekből.
A Microsoft épp a japánokkal - a Sony PlayStation 2, illetve a Nintendo GameCube játékaival - szeretné felvenni a versenyt ezen az ígéretesen fejlődő piacon. Egyelőre nem szolgált indokkal, miért tolódik Xbox nevű játékának külföldi startja. A két japán újdonság forgalmazását még ebben az évben indítják el, a Nintendo az amerikai piacon is startra kész november első felében, bár ő is közel két hónappal tolta a forgalmazás kezdetének eredeti időpontját
Az AP hírügynökség jelentése szerint azonban az amerikai piacra a terveknek megfelelően, azaz november elején megérkezik az Xbox, mégpedig 300 dolláros áron. A cég illetékese ennek kapcsán kiemelte, hogy szeretnék látni az amerikai piaci sikert, hogy ennek hullámát meglovagolva próbálják meghódítani Japánt, az újdonság vélhetően második legnagyobb piacát. Várhatóan ezt követően jön Európába a Microsoft-újdonság.