A MonDoc legújabb 1.6-os verziója a legkorszerűbb dokumentumkezelési, tudásmenedzsment, workflow- és egyéb irodaautomatizálási megoldásokat egyesíti egy keretrendszerben.
A dokumentumok, illetve elektronikus iratok létrehozását, tárolását, visszakeresését és továbbítását támogató, Exchange Server alapú, moduláris irodai csoportmunka rendszer működtetésével valamennyi napi tevékenység gondosan tervezhetővé, precízen követhetővé, a keletkező információ egyszerűen hozzáférhetővé, jól dokumentálttá válik. A mások munkavégzéséhez szükséges adatokat, illetve a tevékenység nyomon követéséhez elengedhetetlen információkat szabványosított "űrlapok"-ban tárolja egy közös nyilvános mapparendszerben. Ezekhez az űrlapokhoz kapcsolódhatnak az irodai alkalmazásokkal (szövegszerkesztő, táblázatkezelő stb.) készített szabványos vagy egyedi dokumentumok. A rendszer egyszerű eszközökkel (e-mail, elektronikus űrlapok) biztosítja a munkafolyamatok végrehajtásának automatizálását (workflow), mintegy kézen fogva vezeti végig a résztvevőket az egyes lépéseken. Legújabb verziója számos új interaktív, felhasználóbarát elemmel gazdagodott.
A MonDoc rendszer támogatta a Világkiállítás 2000 irodát, a MonDoc-ot választotta a Novacom, és e rendszer bevezetése folyik többek közt egy vezető hazai olajipari vállalatnál, valamint egy titkári/irodavezetői szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásnál is.