A vállalatfelügyeleti technológiában szerzett sokéves tapasztalataink alapján fejlesztettük ki az új Unicenter Desktop Management Suite for Small Businesses szoftvercsomagot. Az új megoldás lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy felhasználóik rendszerei számára elfogadhatatlanul nagy IT-kiadások nélkül teljes védelmet biztosítsanak - mondta David Hochauser, a CA marketing- és infrastruktúra-megoldásokért felelős alelnöke. A Unicenter Desktop Management Suite for Small Businesses éppen ezért különösen vonzó a növekedésben lévő, kisméretű IT-szakembergárdával rendelkező vállalkozások számára, melyeknél fokozódó igény jelentkezik a felhasználói gépek zökkenőmentes üzemeltetésére.
Intuitív varázslók vezetik a gyakorlatlanabb adminisztrátorokat a telepítés, üzembe helyezés, konfiguráció menedzsment, szoftver elosztás és automatikus mentés során.
Az Unicenter Desktop Management Suite for Small Businesses az alábbiakat nyújtja:
A teljes PC-állomány felügyelete átfogó konfigurálást az egész hálózaton, és azonnali hozzáférést tesz lehetővé a rendszergazdák számára a problémák gyors megoldása érdekében. Integrált szoftver-nyilvántartó és mérőeszközök teszik lehetővé a vállalatok számára szoftver állományuk felügyeletét és biztosítja a licencegyezményeknek való megfelelést.
Adatmentés és visszaállítás egy egérkattintással elérhető automatikus mentést és adat-helyreállítást tesz lehetővé az IT-menedzserek számára. Ez megakadályozza a sok szervezetnél előforduló, nem megfelelő PC-mentési gyakorlat okozta termelékenységcsökkenést.
Korszerű, biztonságos szoftver elosztás lehetővé teszi az alkalmazások, frissítések és javítások egyetlen központi helyről történő szétosztását, ami az optimális teljesítmény biztosítása mellett jelentős költségcsökkenést eredményez. Az adminisztrátorok megadhatják a szétosztás módját és előre ütemezhetik a letöltéseket a munkaórákon kívüli időre, hogy a munka megszakítását elkerülhessék. Szétosztás előtt valamennyi file vírusvizsgálaton esik át.
Távoli felügyelet valamennyi funkcióhoz lehetővé teszi a felhasználók rendszerébe történő azonnali beavatkozást és a problémák távolról történő megoldását. Ezek a távoli felügyeleti funkciók távmunkánál is kihasználhatók nem webes alkalmazások hivatali számítógépen történő eléréséhez. A beépített társalgó és file transzfer funkciók további segítséget nyújtanak.