Magyarországon is egyre erősödő tendencia a cégek körében az ISO minősítés megszerzése, amely jelenleg leginkább az ipari szektorban és a szolgáltatások terén jellemző - tudtuk meg Peterdy Andrástól, a rEVOLUTION-t segítő CEkon Vezetési Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatójától. Komoly húzóerőt jelentenek a piacon a multinacionális cégek, amelyek megkövetelik beszállítóinktól a folyamatos, egyenletes minőséget. Ez az igény úgymond továbbgyűrűzik az alvállalkozók felé is, hisz a vállalkozások szívesebben tartanak fenn kapcsolatot szintén ISO minősítéssel rendelkező partnerekkel, mivel ez nagyobb biztonságot jelent a vevői igények teljesítésében.
Leginkább a szervezettebb belső működés, a hatáskörök, feladatok letisztulása, illetve az átláthatóbb, hatékonyabb működés és az ügyfelek felé történő egységes színvonal és kommunikáció biztosítása az, ami az ISO bevezetése mellet szól. Nagyon fontos elem- mondja Peterdy a munkatársak helyettesíthetősége, azaz a pontosan definiált ügyféligények és folyamatok eredményeképpen egy-egy munkatárs elérhetetlensége vagy kiesése esetén sem kell az ügyfélnek hiányt szenvednie. A folyamatok nem személyhez kötöttek, így az ügyfél elégedettsége, bizalma, az adott cég iránti lojalitása nem szenvedhet csorbát. Az ISO bevezetése az adott cég egyenletes, kiszámítható minőségben és színvonalon történő szolgáltatását hivatott igazolni.
A rEVOLUTION Software-nél jelenleg a belső folyamatok feltérképezése, dokumentációja folyik, majd kezdetét veszi a rendszer kiépítése, amelyet várhatóan márciusban a tanúsítás zár majd le. Az ISO minősítéssel egyidőben a szoftverfejlesztő cég az IT részlegénél bevezetendő ún. Workflow szoftver fejlesztését is megkezdte, amely teljes körű diszpécseri rendszerével az egyes bankoktól beérkező különböző megrendelések és csatolt file-ok szeparált nyilvántartását, a munkafolyamatok munkatársak közötti szétosztását, illetve az elvégzett munka teljes körű adminisztrációját látja majd el. A CRM rendszert is magában foglaló szoftver alkalmas lesz majd a munkatársak időbeosztásának nyilvántartására, a folyamatban lévő feladatok státuszának figyelésére, illetve eleget tesz majd a megrendelők által elvárt különböző típusú időszaki jelentési kötelezettségeknek, valamint knowledge base és vezetői riportrendszer is kapcsolódik majd hozzá.