A Prim Online is jelen volt a Hewlett-Packard és a Compaq telefonkonferenciáján, melyet a két cég összeolvadása alkalmából rendeztek Carly Fiorina és Michael Capellas HP-, illetve Compaq-vezetők részvételével.
A HP részéről Carly Fiorina kijelentette, hogy a közös cég új márkaneve a HP lesz, ám mindkét korábbi vállalatból megmaradhatnak részek. Az összeolvadást nem az határozta meg, hogy mindkét vállalat megérezte a gazdaság lelassulásának hatásait, valójában olyan logikus döntésről van szó, mely bármely más időpontban is indokolt lett volna. Carly Fiorina ennek alátámasztására elmondta, hogy a fúzió gondolata még 18 hónappal ezelőtt merült fel, benne és Michael Capellasban egyszerre, anélkül, hogy ezt megbeszélték volna. A két vállalat egymást kiegészítő részként jelent meg mindkettőjük fejében, majd Michael Capellas volt az, aki először telefonált, és felajánlotta a lehetőséget. A két vállalat vezetője egyeztette a gazdasági adatokat, és az összeolvadás már szinte eldöntött kérdés volt. A 18 hónapra a hosszú előkészítési idő miatt volt szükség, még a bankok értesítése előtt hónapokig tárgyalt és egyeztetett a HP és a Compaq,. Miután ezt Michael Capellas is megerősítette, Carly Fiorina arra hívta fel a figyelmet, hogy érdemes elgondolkozni azon, vajon miért az információtechnológiát érintette ennyire súlyosan az általános gazdasági lelassulás? Szerinte arról van szó, hogy a vásárlók a kereslet csökkenésével üzentek az egész iparágnak: a pénzükért több hatékonyságot, és kedvezőbb ár-érték arányt várnak el.
Michaell Capellas a korábbi létszámleépítésekkel kapcsolatos kérdésre válaszolva elmondta, hogy az új vállalat végleges létszámát nehéz pontosan megjósolni, 130 és 135 ezer között mozog majd az alkalmazottak száma, bár pontos számításaik vannak az átszervezésekről, az egyesült vállalat előzetes költségvetési adatait csak hónapok múlva közlik majd. Capellas szerint a vállalatok legnagyobb ellensége a felgyülemlő raktárkészlet, így ennek a problémának hatékony kezelésére szeretnének többek között koncentrálni. Mindkét vállalat nagyszerű termékekkel rendelkezik, de a kínált áláthatóbbá tétele alapkövetelmény. Az új üzleti modell létrehozásának célja az volt, hogy gyorsabban, hatékonyabban lehessen döntéseket hozni az egyesült új vállalat ügyeiben. Carly Fiorina végezetül elmondta, hogy az információtechnológia világ egy új korszakba lépett, melynek fő jellegzetessége, hogy a fizikai és a virtuális területek szétválásuk után immáron újra összekapcsolódnak, ennek egyik fő eszköze pedig a hálózatok növekvő használata lesz.