A most aláírt megállapodás értelmében az IBM és az eBay stratégiai szövetséget hoz létre értékesítéseik fellendítésére. Az online kiskereskedelemben érdekelt eBay mely koncertjegyektől kezdve autó pótalkatrészekig mindent árusít, ezentúl kiemelten kínálja majd az IBM termékeit, cserébe viszont egyéb ajánlataival is jelen lesz az IBM weboldalain.
Az együttműködés komolynak ígérkezik, ezt mutatja, hogy az alkalmi érdekszövetségekkel szemben ezt a megállapodást egy 8 hónapos próbaüzem előzte meg, csak ezután írták alá a felek a szerződést. Az eBay a jövőben fix áron fogja kínálni az IBM PC, szerver és szoftver termékeit. Az IBM mindenképpen jól jár az üzlettel, mivel az eBay klientúrájának 70 százaléka még soha semmit nem vett az IBM-től, így Lou DAmbrosio, az IBM marketing és értékesítési részlegének elnöke szerint ők a legfontosabb célközönség. Az eBay 34 millió előfizetővel rendelkezik, bármely adott időpillanatban legalább 6 millió féle terméket árusít, másodpercenkénti 256 dolláros forgalom mellett.