A site kialakítása során nagy hangsúlyt fektetett a társaság arra, hogy a látogatók jobban megismerjék a céget, a flottát és a kiterjedt szolgáltatás rendszert. Így például a Flotta helyzeti térképe rovatban valós időben látható, hogy éppen merre járnak a Malév gépei, valamint a Céginformáció rovatban panoráma képek találhatóak a B-767-es és F-70-es belsejéről.
Megújult a honlap Ügyfélszolgálat rovata is, melyben folyamatosan figyelemmel kísérhetőek a beérkezett észrevételek, üzenetek, így elkerülhetővé válik, hogy megválaszolatlan levelek maradjanak.
A Duna Club rovatban a pontlekérdezés alatt a légitársaság törzsutasai továbbra is informálódni tudnak egyenlegükről és a naponta frissülő adatbázisban már az utazást követő napon az aktuális adat áll az utas rendelkezésére.
Az ügyfelekkel való kommunikáció hatékonyabbá tétele érdekében állandó szavazás található a főoldalon, amihez kapcsolódóan került kialakításra az on-line kutatási panel, melyben időről-időre más-más témában találhatóak kérdések. A kutatásban résztvevők között minden alkalommal repülőjegyeket sorsol ki a légitársaság.
Az új weboldal segítségével, azokkal is szeretne kapcsolatba lépni a Malév, akiket eddig még nem köszönthetett ügyfeleként, de érdeklődnek a cég és szolgáltatásai iránt. Számukra is készül egy több fordulós játék, melynek során repülőjegyek és értékes ajándékok kerülnek sorsolásra. A játékra már lehet jelentkezni!
A most kikerült oldal az első lépcső egy olyan több éves fejlesztési tervben, amelynek célja egy tökéletes virtuális Malév iroda kialakítása. A honlapot a Malév Rt. Internet Csoportja a Yton Internet Kft.-vel közösen készítette.