A szervező bizottság felismerte, hogy a fórumnak a marketing szakterületei mellett (stratégia, piackutatás, kommunikáció) az értékesítés és vevőkapcsolat-gondozás szakterületivel is foglalkoznia kell. Ennek megfelelően az ez évi fórum programjába a vevőszolgálat legfontosabb kérdéseinek bemutatása ügyfélmegtartási kerekasztal-beszélgetés formájában is megvalósul. A piaci információk megszerzésének és feldolgozásának aktuális kérdéseit tárja fel a másik kerekasztal, melyre a leginkább érintett szakterületek kiemelkedő szakértői kaptak meghívást vitaindító tartására.
A két kerekasztal mellett a fórumon 27 vállalat szakembereinek 35 előadása hangzik el. Az elhangzó előadások az alábbi szakterületekkel foglakoznak: szabályozás piaci hatásai, marketingstratégiák, termék/szolgáltatás stratégiák, piackutatás, ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM), értékesítés korszerű módszerei, elektronikus piactér jellegzetességei, marketing-adattárház használata, elektronikus kereskedelem magyarországi lehetőségei, marketingkommunikáció korszerű módszerei (reklám, szponzoráció stb.), értékesítés és vevőmegtartás specialitásai.
A fórumról további részletes információ és jelentkezési lap a HTE-titkárságon Nagy Olivérné Zsóka rendezvényszervezőtől igényelhető (t.: 353-1027) A rendezvényen elhangzó előadások szövege kiadványban jelenik meg, melyet a regisztrált résztvevők megkapnak.