OMA: információszerzés és kapcsolatépítés az interneten

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. szeptember 19. 16:45
Jelent-e kitörési lehetőséget az internet a hazai vállalkozások számára? Miként használhatjuk a világhálót piaci kapcsolatok létrehozására, ügyfélkapcsolataink automatizálására és menedzselésére? - e kérdésekkel is foglalkozik az Online Marketing Ügynökség következő konferenciája.
Az internet egyre inkább beépül a vállalatok mindennapos gyakorlatába. Egyes felmérések azt mutatják, hogy a hazai vállalkozások közül a 10 főnél nagyobb létszámú cégek közel 90%-ának van internet-hozzáférése, és a kisebb vállalkozások többsége is kapcsolódik a hálózathoz. Fokozatosan bővül az e-kereskedelem, annak is leginkább az ún. B2B, vagyis a cégek közötti kereskedelmi ága. A visegrádi négyek (Cseh Köztársaság, Lengyelország, Magyarország és Szlovákia ) országaiban az e-commerce ügyletek összesített értéke a tavalyi 100 millió dollárról az idén már 650 millió dollárra ugrik. Jelent-e tehát kitörési lehetõséget az internet a hazai vállalkozások számára? Miként használhatjuk a világhálót piaci kapcsolatok létrehozására, ügyfélkapcsolataink automatizálására és menedzselésére? Ma már megtalálhatók a marketing- vagy stratégiai döntéseket megalapozó információk a hálón, mégis milyen módon tudjuk ezeket az információs forrásokat elérni és céljaink szolgálatába állítani. E kérdésekkel is foglalkozik az a konferencia, melyet 2001. szeptember 26-án rendez az Online Marketing Ügynökség (www.oma.hu) Győrben a Rába Hotelben Információszerzés és kapcsolatépítés az Interneten címmel.