A TNT új szolgáltatásának segítségével az ügyfelek küldeményt adhatnak fel, nyomon követhetik csomagjaikat, kiszámolhatják a fuvardíjat, és egyúttal értesülhetnek a TNT legújabb újdonságairól is anélkül, hogy ehhez igénybe kellene venniük számítógépüket, vagy fel kellene hívniuk a cég vevőszolgálatát. Az információk közvetlenül a TNT internetes oldaláról, a www.tnt.com site-ról érkeznek.
A TNT március első felében indította útjára az interneten és WAP-os mobilon keresztül történő csomagkövetést is magában foglaló iSolutions rendszerét, júniusban pedig bevezette SMS alapú nyomkövető szolgáltatását, amely mobiltelefonon keresztül teszi lehetővé ugyanezt. Ezeket egészíti ki az új PDA-szolgáltatás.
A TNT Express Worldwide Hungary Kft. a magyarországi expressz szállítási piac vezető vállalata. Az amszterdami tőzsdén jegyzett TPG-csoporthoz tartozó cég 2000-ben 55,6 százalékkal, 4,2 milliárd forintra növelte nettó árbevételét, és a legnagyobb piaci részesedést mondhatja magáénak az időérzékeny küldemények továbbításának területén.
A TNT Express Worldwide Hungary Kft. az amszterdami tőzsdén jegyzett TPG-csoport leányvállalata. A vállalatcsoport a holland posta és a korábbi TNT egyesülésével jött létre, s három üzletágban: a postai, az expressz szállítási és a logisztikai piacon tevékenykedik. A TPG (TNT Post Group) 2000-ben 9,936 milliárd eurós árbevételt könyvelhetett el. A közel 135 000 főt foglalkoztató csoport adózás előtti nyeresége 2000-ben 526 millió eurót tett ki.
Az elmúlt évben az expressz üzletág ehhez tartozik a TNT Express Worldwide Hungary Kft. is fejlődött a leggyorsabban: forgalma 4,145 milliárd euróra nőtt. A postai üzletágban a TPG-csoport 2000-ben 3,706 milliárd eurós, a logisztikai üzletágban pedig 2,179 milliárd eurós bevételt realizált.
A TPG-hez tartozó expressz szállító vállalatok az elmúlt évben közel 193 millió küldeményt továbbítottak. A cégcsoport 61 repülőgépet és 19 ezer közúti járművet üzemeltet, amelyek világszerte 840 elosztó- és átrakóközpont érintésével juttatják célba a küldeményeket.