A vállalat szóvivője szerint továbbra sem várható javulás a reklámpiacon, sőt, a New York-i Világkereskedelmi Központot és a washingtoni Pentagont ért terrortámadások "jelentősen rontották" a reklámpiaci helyzetet. A reklámpiac korábban is gyengült, de az amerikai támadásokig a cégcsoport nem csökkentette idei célszámait. Eredetileg 11 milliárd dolláros pénzforgalmi többletet várt, 31 százalékkal többet a tavalyinál, és 40 milliárd dolláros árbevételt, 10,5 százalékkal nagyobbat a tavalyinál. Ezeket a célszámokat januárban állapították meg, amikor az AOL zárta a Time Warner 106 milliárd dolláros megvásárlását.
A gyengülés elérte a kábelhálózatokat - a Warner Brotherst és a CNN-t -, és sok kiadói részesedést is visszavetett, köztük a People Magazine-t, a Time Magazine-t, továbbá az AOL internetes leányvállalatot. A hírkapacitás gyors bővítése az AOL Time Warner-hez tartozó CNN és NY1 csatornáknál tetemes kiadásokkal járt a konszern számára. Az információ iránti igény erősen megnőtt az Egyesült Államokat ért terrortámadások után.