A Network Alchemy hang- és adathálózati termék továbbfejlesztéseként megjelenik a piacon a kis- és középvállalkozások számára pozícionált új IP-telefonos hálózati kommunikációs megoldás, az IP Office.
Pályázatot követően az Avaya Definity kommunikációs szerverre épített komplett ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszert szállít az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóságra. A mintegy 49 millió forint értékű rendszer továbbá Elite szoftvercsomagot, Conversant IVR (automatikus tároló) és - valamennyi hívást folyamatosan tároló - NICE hangrögzítő rendszert is tartalmaz.
A General Electric Energy Services magyarországi irodájának a napokban szállított az Avaya egy 40 felhasználós IP 600 típusú telefonközpontot.
Az Avaya Magyarország két új munkatársa: Varga György vezető termékmenedzser (CRM, call center) és Szabó Zoltán termékmenedzser (adatkommunikációs eszközök).