A rEVOLUTION Software stabil, garantált minőségű banki szolgáltatásának biztosítására ez év szeptemberétől megkezdte banki outsourcing üzletágánál az ISO 9001:2000 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszer kialakítását. A tervek szerint 2002 márciusában már minőségi tanúsítvánnyal rendelkező partnerrel dolgozhat a cég ügyfélkörébe tartozó négy pénzintézet: a CIB Bank, az Erste Bank, a K&H Bank és a Raiffeisen Bank.
Az elsősorban az ügyviteli szoftverek piacán közismert, 100%-ban magyar tulajdonú, jelenleg 56 alkalmazottat foglalkoztató, 2000-ben 274 M Ft-os árbevételt realizáló cég bevételének jelentős része, 33%-a származik a banki ügyféloldali termináltelepítésekből, illetve az ehhez kapcsolódó szolgáltatásokból, karbantartásból, oktatásból. A cég banki üzletágának bevételei 2001-ben az előző év azonos időszakához képest 21%-kal növekedtek. A négy nagy pénzintézetnél végzett elektronikus banki terminálok telepítése során a cég jelenleg több mint 15 ezer banki ügyfél problémáit kezeli, és a piac ezen szegmensének növekedése következtében a kezelt ügyfélszám további növekedése várható.
Az ISO minősítéssel egyidőben a szoftverfejlesztő cég az IT részlegénél bevezetendő ún. Workflow szoftver fejlesztését is megkezdte, amely teljes körű diszpécseri rendszerével az egyes bankoktól beérkező különböző megrendelések és csatolt file-ok szeparált nyilvántartását, a munkafolyamatok munkatársak közötti szétosztását, illetve az elvégzett munka teljes körű adminisztrációját látja majd el. A CRM rendszert is magában foglaló szoftver alkalmas lesz majd a munkatársak időbeosztásának nyilvántartására, a folyamatban lévő feladatok státusának figyelésére, illetve eleget tesz majd a megrendelők által elvárt különböző típusú időszaki jelentési kötelezettségeknek, valamint knowledge base és vezetői riportrendszer is kapcsolódik majd hozzá.