Summit 2001 címmel, szeptember 27-én első alkalommal került hazánkban megrendezésre a BMC-konferencia, amely a BMC Software Magyarország gondozásában olyan informatikai szakemberek számára szólt, akik üzleti szempontból kritikus rendszereket üzemeltetnek, és akik számára a rendszerteljesítmény, illetve a rendelkezésre állás elsődleges fontosságú.
Az előadások középpontjában a BMC rendszermenedzselési megoldásai és a felhasználási tapasztalatok álltak. A tárgyalt témacsoportok: Enterprise Security, Enterprise Business Integration & Business Information Management, S/390 és Unix/NT Technical Workshop voltak. Az üzleti biztonsági megoldások szekcióban az Enterprise Security Management BMC-s megoldásairól tartott előadásban elhangzott, hogy a dinamikus vállalati számítógépes környezetben a felhasználói elérési jogok nagy bonyolultságúak, és sok lehetőség nyílik a meghibásodásra. A BMC kezelési megoldása (Control-SA) az IT szervezeteknek egységes, automatizált, központilag kezelhető védelmet nyújt.
Az e-business infrastruktúra-kezeléséről a BMC Patrol nevű megoldása kapcsán volt előadás.
Az adatbiztonság növelésének BMC módszereiről és az üzleti elérhetőségnek a BMC Service Level Managementtel (SML) való biztosításáról szóló előadó hangsúlyozta a mentés utáni helyreállítás kiemelt jelentőségét. A váratlan leállások 80%-át szoftverlogikai hiba vagy az operátor emberi hibája okozza a Gartner felmérése szerint.
A BMC prioritásai: biztosítani kell, hogy minden érvényes adatunkat mindenkor vissza tudjuk állítani, minimális adatvesztéssel, a maximális back-up és recovery teljesítményhez csaknem azonnali mentést és visszaállítást kell elérni. Ezt a költséges eljárást egybe kell vetni a költségvetési előirányzatokkal, 24 órás rendelkezésre állásnál elkerülhetetlen a kompromisszumoktól mentes megvalósítás. Mindig a kezelhetőséget és folyamatosságot kell szem előtt tartani.