Euronet-IBM együttműködés a FrontLine CRM területén

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. szeptember 28. 17:00
Az Euronet Rt. az IBM kizárólagos magyarországi partnereként kínálja a legnagyobb számítástechnikai cég világszerte számos referenciával bíró CRM-termékét, a FrontLine-t. Az együttműködés célja, hogy a magyar közepes és nagyvállatok egy világszínvonalú, mégis a helyi igényekre szabott ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerhez juthassanak. Közép-Európában elsőként az Euronet szakemberei szerezték meg a FrontLine rendszermérnök szakképesítést.
Az IBM FrontLine termékcsaládja a közepes és nagyvállalatok ideális ügyfélkapcsolat-kezelő megoldása, amely világszerte számos referenciával rendelkezik, elsősorban a távközlési cégek, bankok és önkormányzatok területén.

Az Euronet Rt. számára azért nagy jelentőségű a mostani megállapodás, mert így a hazai vevők számára biztosíthatja az IBM neve által fémjelzett kiváló minőséget. Az IBM-mel való együttműködés a Voice termékcsoporttal kezdődött, mivel a „Kék Óriás” együttműködő partnereket keresett a hang alapú kommunikáció terén. A Lucent és Avaya telefonközpontjaival szerzett egyedülálló szaktudás, valamint a Matávtól érkezett munkatársak IBM-es tapasztalata szolgált a sikeres együttműködés alapjául. Ennek egyik kiemelkedő eleme volt, hogy a Matáv Call Center megoldásába is IBM CTI-t építették be.

Az együttműködés elismerése, hogy - kiterjesztve a korábbi partnerséget - az IBM ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásának, a FrontLine CRM rendszernek kizárólagos együttműködő partneréül az Euronet Rt.-t választotta. Jelenleg egész Közép-Európában egyedül az Euronetnek van hivatalos FrontLine szakvizsgával rendelkező szakembere - így a projektek megvalósításában a hozzáadott szakértelmet teljes mértékben az Euronet Rt. képviseli.

„Úgy gondolom, hogy hazai közepes és nagyvállalatok számára kedvező választás lesz az IBM FrontLine, hiszen felhasználóbarát webes kezelői felülete és átgondolt kialakítása révén használata könnyen elsajátítható. Modulos felépítése révén könnyen testre szabható, azaz költséghatékony módon lehet a vállalatok igényeit teljes mértékben lefedő, felesleges elemeket nem tartalmazó, mégis később könnyen bővíthető rendszert kialakítani" - mondta Sas Tibor, az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója, a CRM divízió vezetője.