A kampány részletes információs felületét a www.szteroid.hu internetes oldal adja, melyre offline médiumokon látható anyagok hívják fel a figyelmet. Az óriásplakátokon és televíziós szpotokon népszerűsített weboldal jó példa arra az egyre gyakrabban használt kommunikációs gyakorlatra, mely az internetet használja kampányok interaktív síkjaként, információs háttérként tüntetve azt fel a pár szavas reklámüzenetek mellett.
A Mirai Interactive által készített honlap az internetes portálokra jellemző designnal készült, és számos olyan interaktív funkciót tartalmaz, melyek egyénre szabva hívják fel a figyelmet a veszélyekre és adnak tanácsokat az érdeklődőknek. A szakértő válaszol modul keretén belül a látogatók kérdéseket intézhetnek a téma egy-egy speciális területén (doppingolás hatásai, táplálékkiegészítés, fitness) jártas szakemberhez: Kállai Ildikó, dr. Bakanek György, Dér Zoltán. Ugyancsak a honlapon nyílik lehetőség egy nyereményjátékon való részvételre: a látogatók a site-on található stickyre kattintva regisztrálhatják magukat egy sorsolásra, melynek díjaiként belépőket nyerhetnek az MLO által szponzorált eseményekre. A kampány offline megvalósítását és a kreatív tervezését a McCann-Erikson Budapest végezte.