Az OTP Bank Junior internetes oldala az "Év honlapja"

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. október 9. 16:05
Eredményt hirdettek a Magyar Marketing Szövetség idén először kiírt "Év honlapja" pályázatán. A harminchárom nevező közül az I. kategória győztese az OTP Bank Rt. Junior weboldala lett. A site kialakításában a kirowski működött együtt a legnagyobb magyarországi hitelintézettel.
A hazai marketingszakma reprezentatív szervezete által felkért zsűri a döntés meghozatalakor hét szempontot vizsgált: a cég marketingcéljaihoz és fogyasztóinak értékrendjéhez való illeszkedés mellett fontos szerepet játszott a site tartalma, funkcionalitása, arculata, esztétikája és ötletessége is.

Dr. Varga István, az MMSZ Internet Marketing Klubjának vezetője az október 3-án tartott eredményhirdetésen megerősítette, hogy az OTP Bank célközönségének legifjabb korcsoportjait megcélzó internetes oldal kiemelkedett a mezőnyből, így a 2001-es év Magyarországon készült website-jai közül a döntéshozók egyértelműen ezt értékelték a legtöbbre. A zsűri elnöke szerint a Junior-site egységesen magas színvonalon felelt meg valamennyi, az ideális honlappal kapcsolatos elvárásnak. Követendő példaként a szakember az oldal számos felhasználóbarát interaktív megoldására, egyszerűen kezelhető mivoltára, a fiatalok ízlését hitelesen tükröző stílusára és a pontgyűjtő nyereményjátékok adatbázis-építésben betöltött szerepére hívta fel a figyelmet.